Grąžinimo registravimas — 1 žingsnis iš 4

Čia galite užsiregistruoti, jeigu norite mums grąžinti kokią nors prekę. Pirmiausiai turite nurodyti užsakymo numerį iš to užsakymo, kurio prekes norite grąžinti, ir įvesti el. pašto adresą, kurį naudojote, pirkdami prekes. Prašome atkreipti dėmesį į tai, kad čia negalite pateikti savo nusiskundimų. Jeigu norite pateikti nusiskundimą, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

Pasirinkite, kurias prekes norite grąžinti — 2 žingsnis iš 4

Čia reikia įvesti, kurias prekes norite grąžinti, kiek kiekvienos prekės vienetų norite grąžinti ir kodėl norite juos grąžinti.

Jeigu pageidaujate grąžinti prekę, pažymėkite langelį, esantį kairėje prekės numerio ir pavadinimo pusėje.

Patikrinkite, ar viską atlikote teisingai — 3 žingsnis iš 4

Žemiau esančiame sąraše patikrinkite, ar prekės, kurias užregistravote grąžinimui, yra tos pačios, kurias Jūs mums atsiųsite. Taip pat patikrinkite, ar nurodėte teisingą prekių kiekį. Grįžkite vienu žingsniu atgal, jeigu Jums reikia atlikti kokius nors pakeitimus. Jeigu viskas nurodyta teisingai, paspauskite mygtuką „Patvirtinti grąžinimą“.

Prekė Nr. Prekės pavadinimas Grąžinamas kiekis Grąžinimo priežastis

Išsiųskite savo prekes — 4 žingsnis iš 4

Dėkojame, kad užregistravote prekių grąžinimą internetu. Dabar galite mums išsiųsti savo grąžinamas prekes. Jei užsakymą pristatė DPD (pristatymas į namus): spustelėkite nuorodą https://www.return-my-parcel.com/DPD-EE/motleydenim ir vadovaukitės šioje svetainėje pateiktomis instrukcijomis. Jei Jūsų užsakymą pristatė Omniva:Jei siuntimas vyko per „Omniva“, norėdami grąžinti prekes, naudokite grąžinimo kodą. Pažymime, kad užregistravus grąžinimą, negausite naujo SMS su grąžinimo kodu. Grąžinimo kodas yra tame pačiame SMS, kurį gavote iš „Omniva“, kai atkeliavo Jūsų užsakymas. Eikite į artimiausią Omniva paštomatą ir vadovaukitės suteikiamomis instrukcijomis, kaip grąžinti prekę.

Prekė pridėta į Jūsų pirkinių krepšelį

IšsiregistruotiTęsti apsipirkimą
Prekės