-Ar pagal mūsų pristatymo sąlygas nurodytas pristatymo laikas pasibaigė?
Atkreipkite dėmesį į tai, kad pristatymo laikas yra darbo dienos, o ne savaitgaliai (šeštadieniai, sekmadieniai ir švenčių dienos neįskaičiuotos į pristatymo laiką). Pristatymas gali būti atliktas vėlų paskutinės nurodytos pristatymo dienos vakarą, ir ta diena, kai gaunate patvirtinimo laišką, kad mes išsiuntėme jūsų užsakymą, yra laikoma „Diena 0“ pristatymo laike. Pristatymo laikas pradedamas skaičiuoti nuo jūsų užsakymo išsiuntimo momento, kai iš mūsų gaunate el. laišką su patvirtinimu, kad mes išsiuntėme jūsų užsakymą, o ne nuo to momento, kai jūs pateikėte užsakymą.
-Patvirtinimo el. laiške, kurį gavote iš mūsų, nurodytas jūsų siuntos sekimo kodas. Patikrinkite šį kodą, jei siunta yra išsiųsta arba yra pakeliui, galbūt ją jau galima atsiimti. Prašome susisiekite su Omniva, jeigu jums reikės pakartotinio pranešimo apie pristatytą siuntą.
Jeigu mūsų pristatymo sąlygose nurodytas pristatymo laikas dar nepraėjo, maloniai prašome jūsų palaukti, kol visas nurodytas pristatymo laikas pasibaigs, o tuomet patikrinti savo siuntos sekimo kodą.
Jei siuntos sekimo kodas rodo, kad jūsų siunta yra pakeliui ir netrukus bus pristatyta, tuomet nėra galimybės siuntą gauti greičiau. Tik tuo atveju, jeigu siunta ilgą laiką nepagrįstai "keliavo" ir manoma, kad kažkas nutiko, tuomet galime jums padėti susisiekdami su Omniva. Tokiu atveju susisiekite su mumis arba Omniva.