Interaktyvi kontaktų forma


Naudokite šią interaktyvią formą, kad rastumėte atsakymus arba susisiekite su mumis!

 

Aš užregistravau grąžinimą, bet pamiršau atsispausdinti grąžinimo siuntimo etiketę. Ką turėčiau daryti toliau?

Grįžkite atgal į https://www.motleydenim.lt/grazinimas/ nuorodą, kurioje registravote savo grąžinimą. Įveskite savo užsakymo numerį ir el. pašto adresą, ir tuomet spustelėkite „Sekantis veiksmas“. Tuomet ekrane pamatysite pranešimą, kad šio užsakymo grąžinimas jau užregistruotas. Šiame pranešime taip pat rasite nuorodą, kurioje galėsite atsispausdinti grąžinimo siuntimo etiketę.

Ar gavote mano grąžinamą siuntinį/Kur yra mano grąžinimas?

Užsakymus visoje Europoje siunčiame iš centrinio sandėlio, esančio Estijoje, o visos grąžinamos prekės siunčiamos atgal į tą patį centrinį sandėlį, iki kol yra apdorojamos. Grąžintų prekių transportavimas yra lėtesnis nei užsakymų pristatymas, nes daugelyje šalių grąžinimai surenkami lokaliai ir tada siunčiami atgal į centrinius sandėlius vieną kartą per savaitę. Grąžinimo sąlygose https://www.motleydenim.lt/grazinimo-ir-keitimo-salygos/ galite matyti numatomą grąžinimo laiką Jūsų šalyje. Grąžinimą galite sekti patys, naudodami sekimo kodą, kurį gavote iš vežėjo. Jeigu sekimo kodas rodo, kad Jūsų grąžinimas mums nebuvo pristatytas, tai reiškia, kad jis vis dar gabenamas atgal pas mus. Jeigu sekimo kodas rodo, kad grąžinimas jau buvo pristatytas mums, prieš susisiekiant su mumis prašome kelias dienas palaukti, kad galėtume apdoroti grąžinimą. Kai kuriais atvejais sekimo kodas gali rodyti, kad Jūsų siunta jau grąžinta ir pristatyta, kai ji pasiekia vietinį prekių surinkimo terminalą, tačiau iš tikrųjų Jūsų grąžinimas būna dar tik gabenamas į mūsų centrinį sandėlį.

Nerandate atsakymo į jūsų klausimą?Paspauskite čia, kad susisiektumėte su klientų aptarnavimu!

Kaip man atlikti grąžinimą/Kokiu adresu turėčiau siųsti savo grąžinimą?

Prašome peržvelgti mūsų grąžinimo sąlygas https://www.motleydenim.lt/grazinimo-ir-keitimo-salygos/ visai informacijai, susijusiai su grąžinimu, ir užregistruokite savo grąžinimą https://www.motleydenim.lt/grazinimas/, kur taip pat galėsite atsispausdinti grąžinimo etiketę. Svarbu! Nesiųskite savo grąžinimo jokiu adresu, kurį rasite mūsų svetainėje ar internete. Visi grąžinimai, grąžinti kitu būdu nei su grąžinimo etiketėmis, atspausdintomis iš mūsų puslapio taip, kaip nurodyta, nepasieks mūsų ir mes negalėsime Jums padėti su Jūsų grąžinamom prekėm, taip pat negalėsime Jums grąžinti pinigų.

Kaip pakeisti drabužį į mažesnį/didesnį dydį ar kitą gaminį?

Peržiūrėkite mūsų grąžinimo sąlygas https://www.motleydenim.lt/grazinimo-ir-keitimo-salygos/ ir mūsų grąžinimo pažymą, pateiktą kartu su užsakymu, kurioje rasite visą informaciją, reikalingą norint drabužį grąžinti ar pakeisti.

Kodėl negaliu užregistruoti savo grąžinimo?

Kad galėtumėte užregistruoti grąžinimą, turite įvesti užsakymo numerį ir el. pašto adresą, parašytą tiksliai taip, kaip parašėte atlikdami užsakymą. Dažniausia priežastis, kodėl negalite užregistruoti grąžinimo yra ta, kad pateikiant grąžinimo dokumentus buvo neteisingai nurodytas el. pašto adresas. Antra dažniausiai pasitaikanti priežastis — neteisingai įvestas užsakymo numeris. Užsakymo numerį sudaro dvi raidės (Jūsų šalies kodas) ir skaičių seka be tarpų ar kitų skaitmenis skiriančių simbolių. Bandykite dar kartą ir įsitikinkite, kad teisingai įvedėte užsakymo numerį ir el. pašto adresą, ir susisiekite su mumis, jei Jums reikės papildomos pagalbos.

Nerandate atsakymo į jūsų klausimą?Paspauskite čia, kad susisiektumėte su klientų aptarnavimu!

Kaip galiu išsiųsti grąžinimą, jei neturiu spausdintuvo ir negaliu atsispausdinti grąžinimo etiketės?

Grąžinimus mums siųsti galite tik patys atsispausdinę grąžinimo siuntimo etiketę, kaip nurodoma mūsų grąžinimo registravimo formoje. Mes negalime Jums išsiųsti grąžinimo etiketės paštu. Svarbu! Nesiųskite savo grąžinimo jokiu adresu, kurį rasite mūsų svetainėje ar internete. Visi grąžinimai, grąžinti kitu būdu nei su grąžinimo etiketėmis, atspausdintomis iš mūsų puslapio taip, kaip nurodyta, nepasieks mūsų ir mes negalėsime Jums padėti su Jūsų grąžinamom prekėm, taip pat negalėsime Jums grąžinti pinigų.

Mes neįtraukiame grąžinimo etikečių į mūsų siunčiamus užsakymus, nes kiekvienam užsakymui spausdinti grąžinimo etiketę nėra tikslinga, kai jų bus panaudotos tik kelios, o didžioji dalis bus išmesta. Manome, kad toks elgesys, kai grąžinimo etiketės spausdinamos tik tiems užsakymams, kurie bus grąžinami, yra draugiškesnis aplinkai.

Gavau el. laišką, patvirtinantį, kad mano grąžinimas apdorotas, bet kada atgausiu savo pinigus?

Skirtingi mokėjimo metodai užtrunka skirtingą grąžinimo laiką. Dauguma mūsų siūlomų mokėjimo metodų apdoroja grąžinimus du kartus per savaitę, įskaitant operacijų tarp skirtingų bankų laiką, todėl normalu, kad savo pinigus gausite į savo banko sąskaitą per 3-5 darbo dienas nuo tada, kai gavote patvirtinimo laišką, kad mes apdorojome Jūsų grąžinimą.

Svarbu! Grąžinimas, atliekamas į VISA arba MASTERCARD kartais gali būti rodomas kaip pradinio apmokėjimo išskaitymas apmokėjimo dieną, o ne kaip užstatas vėlesne data, kai grąžinimas apdorojamas.

Jeigu negavote el. laiško, patvirtinančio, kad apdorojome Jūsų grąžinimą, peržvelkite klausimų apie grąžinimus skyrių.

Prieš susisiekdami su mumis dėl negrąžintų pinigų įsitikinkite, kad pinigų ieškote toje pačioje banko sąskaitoje, kurią naudojote apmokėdami užsakymą.

Nerandate atsakymo į jūsų klausimą?Paspauskite čia, kad susisiektumėte su klientų aptarnavimu!

I have purchased with Klarna Faktura and want to return a product. What do I do with the invoice?

 

Nerandate atsakymo į jūsų klausimą?Paspauskite čia, kad susisiektumėte su klientų aptarnavimu!

Kodėl turėjau sumokėti už prekių grąžinimą atgal?

Prašome peržiūrėti mūsų prekių grąžinimo sąlygas, norėdami sužinoti apie grąžinimo išlaidas.

Aš negavau pranešimo, kad mano užsakymas buvo paruoštas atsiėmimui ir dabar yra grąžintas jums. Ar galite išsiųsti dar kartą?

Visi mums grįžtantys užsakymai, nepriklausomai nuo priežasties, bus tvarkomi kaip grąžinimai pagal mūsų grąžinimo sąlygas https://www.motleydenim.lt/grazinimo-ir-keitimo-salygos/. Mes negalime pakartotinai išsiųsti tos pačios siuntos, kuri mums buvo atsiųsta atgal. Jums bus grąžinti pinigai ir nuskaitytas grąžinimo mokestis pagal mūsų grąžinimo sąlygas. Jei norite įsigyti prekes, kurias užsisakėte, pateikite naują užsakymą. Naujam užsakymui yra taikomos esamos produktų kainos, pagal mūsų pirkimo sąlygas https://www.motleydenim.lt/pirkimo-ir-pristatymo-salygos/. Visiems iš mūsų sandėlio išeinantiems užsakymams, el. paštu išsiunčiame sekimo kodą, su kuriuo galite stebėti, kada savo užsakymą galite atsiimti, jei negautumėte pranešimo apie pristatymą.

Aš negalėjau atsiimti savo užsakymo ir jis dabar yra grąžintas jums. Ar galite išsiųsti dar kartą?

Visi mums grįžtantys užsakymai, nepriklausomai nuo priežasties, bus tvarkomi kaip grąžinimai pagal mūsų grąžinimo sąlygas https://www.motleydenim.lt/grazinimo-ir-keitimo-salygos/. Mes negalime pakartotinai išsiųsti tos pačios siuntos, kuri mums buvo atsiųsta atgal. Jums bus grąžinti pinigai ir nuskaitytas grąžinimo mokestis pagal mūsų grąžinimo sąlygas. Jei norite įsigyti prekes, kurias užsisakėte, pateikite naują užsakymą. Naujam užsakymui yra taikomos esamos produktų kainos, pagal mūsų pirkimo sąlygas https://www.motleydenim.lt/pirkimo-ir-pristatymo-salygos/. Visiems iš mūsų sandėlio išeinantiems užsakymams, el. paštu išsiunčiame sekimo kodą, su kuriuo galite stebėti, kada savo užsakymą galite atsiimti, jei negautumėte pranešimo apie pristatymą.

Kur yra mano užsakymas?

-Ar pagal mūsų pristatymo sąlygas nurodytas pristatymo laikas pasibaigė?

Atkreipkite dėmesį į tai, kad pristatymo laikas yra darbo dienos, o ne savaitgaliai (šeštadieniai, sekmadieniai ir švenčių dienos neįskaičiuotos į pristatymo laiką). Pristatymas gali būti atliktas vėlų paskutinės nurodytos pristatymo dienos vakarą, ir ta diena, kai gaunate patvirtinimo laišką, kad mes išsiuntėme jūsų užsakymą, yra laikoma „Diena 0“ pristatymo laike. Pristatymo laikas pradedamas skaičiuoti nuo jūsų užsakymo išsiuntimo momento, kai iš mūsų gaunate el. laišką su patvirtinimu, kad mes išsiuntėme jūsų užsakymą, o ne nuo to momento, kai jūs pateikėte užsakymą.

-Patvirtinimo el. laiške, kurį gavote iš mūsų, nurodytas jūsų siuntos sekimo kodas. Patikrinkite šį kodą, jei siunta yra išsiųsta arba yra pakeliui, galbūt ją jau galima atsiimti. Prašome susisiekite su Omniva, jeigu jums reikės pakartotinio pranešimo apie pristatytą siuntą.

Jeigu mūsų pristatymo sąlygose nurodytas pristatymo laikas dar nepraėjo, maloniai prašome jūsų palaukti, kol visas nurodytas pristatymo laikas pasibaigs, o tuomet patikrinti savo siuntos sekimo kodą.

Jei siuntos sekimo kodas rodo, kad jūsų siunta yra pakeliui ir netrukus bus pristatyta, tuomet nėra galimybės siuntą gauti greičiau. Tik tuo atveju, jeigu siunta ilgą laiką nepagrįstai "keliavo" ir manoma, kad kažkas nutiko, tuomet galime jums padėti susisiekdami su Omniva. Tokiu atveju susisiekite su mumis arba Omniva.

Nerandate atsakymo į jūsų klausimą?Paspauskite čia, kad susisiektumėte su klientų aptarnavimu!

Nuo kurios dienos pradedamas skaičiuoti pristatymo laikas?

Diena, kai mes supakuojame ir išsiunčiame jums užsakymą (tai diena, kai jūs gaunate el. laišką, kuriame patvirtinama, kad tai atlikome), yra žymima kaip „Diena 0“ pristatymo laiko skaičiavime, priklausomai nuo tarptautinių standartų, o pirmoji darbo diena, sekanti po šios dienos, yra pirma įmanoma pristatymo diena. Užsakymai, atlikti po pietų, vakarais ar savaitgaliais bus gauti kitą darbo dieną, kuomet išsiuntimo diena žymima „Diena 0“ pristatymo laiko skaičiavime.

Pavyzdys:

Pirkėjas pateikia užsakymą Pirmadienį 16.00 val. (pasibaigus mūsų nurodytam tos pačioss dienos išsiuntimo laikui) = „Diena -1“.

Užsakymas supakuojamas ir išsiunčiamas Antradienį = „Diena 0“.

Pirma galima pristatymo diena yra Trečiadienis = „Diena 1“.

Pagal šį skaičiavimą galima nustatyti pristatymo dieną, atsižvelgiant į mūsų pristatymo sąlygose nurodytą pristatymo laiką.

Aš tik ką pateikiau užsakymą, tačiau noriu jį atšaukti, ar galite atšaukti?

Deja, mes negalime atšaukti užsakymo, kai jis galutinai patvirtinamas. Visi užsakymai keliauja tiesiai į pakavimo skyrių mūsų sandėlyje. Norėdami grąžinti prekes, prašome perskaityti prekių grąžinimo sąlygas.

Aš tik ką pateikiau užsakymą, tačiau noriu pakeisti dydį. Ar galite tai padaryti prieš išsiųsdami mano prekes?

Deja, mes negalime pakeisti dydžio, kai užsakymas galutinai patvirtinamas. Visi užsakymai keliauja tiesiai į pakavimo skyrių mūsų sandėlyje. Norėdami grąžinti prekes, prašome perskaityti mūsų prekių grąžinimo sąlygas.

Aš ką tik pateikiau užsakymą, bet noriu pakeisti pristatymo adresą/siuntos paštomatą, ar galite tai padaryti?

Deja, mes negalime atlikti jokių pakeitimų jūsų nurodytoje pristatymo informacijoje, kai užsakymas galutinai apdorojamas. Visi užsakymai mūsų sandėlyje keliauja tiesiai į sandėlį.

Aš pateikiau 2 užsakymus, ar galite juos sujungti į vieną?

Deja, mes negalime sujungti užsakymų po to, kai užsakymai galutinai patvirtinami. Visi užsakymai keliauja tiesiai į mūsų sandėlį, nes jie suformuojami ir apmokami iš anksto.

Ką tik atlikau užsakymą, bet negavau patvirtinimo el. paštu. Ar gavote mano užsakymą?

Tikriausiai mes gavome Jūsų užsakymą ir jis bus išsiųstas. Dažniausia priežastis, kodėl klientai negauna patvirtinimo el. paštu yra ta, kad jie el. pašto dėžutėje ieško neteisingo el. pašto adreso. Mes matome, kad užsakyme nurodytas el. pašto adresas dažnai skiriasi nuo to el. pašto adreso, kurį klientas naudoja susisiekdamas su mumis. Antra dažniausia priežastis, kodėl klientai negauna patvirtinimo laiško yra ta, kad jis buvo nusiųstas į „Šlamšto“ aplanką arba priskirtas reklamos kategorijai, ir laiškas, kurį siuntėme tiesiog nepateko į pagrindinę el. pašto dėžutę. Trečia priežastis — klientas padarė rašybos klaidą ir įvedė neteisingą el. pašto adresą.

Peržvelkite šiuos punktus ir susisiekite su mumis, kai patikrinsite visas įmanomas el. pašto dėžutes savo el. pašte, įskaitant „šlamšto“ ir reklamos kategorijas.

Nerandate atsakymo į jūsų klausimą?Paspauskite čia, kad susisiektumėte su klientų aptarnavimu!

Savo svetainėje jūs reklamuojate NEMOKAMĄ PRISTATYMĄ, kodėl aš negavau šios paslaugos kartu su savo užsakymu?

Taip, savo internetinėje parduotuvėje mes reklamuojame NEMOKAMĄ PRISTATYMĄ svetainės viršuje ir apačioje. Tačiau ten nėra pakankamai vietos nurodyti visas su šia informacija susijusias NEMOKAMO PRISTATYMO sąlygas, todėl šį terminą mes pažymime žvaigždute (*), kuri nurodo, kad reikia pasižiūrėti į mūsų nustatytas pristatymo sąlygas, kuriose pateiktos visos NEMOKAMO PRISTATYMO sąlygos.

Gavau netinkamą dydį arba netinkamą prekę, ką turėčiau daryti?

Labai atsiprašome dėl šios klaidos, susisiekite su mumis naudodami žemiau esančią formą ir mes Jums padėsime kaip galėdami greičiau.

Nerandate atsakymo į jūsų klausimą?Paspauskite čia, kad susisiektumėte su klientų aptarnavimu!

Noriu pateikti skundą dėl produkto, kaip galiu tai padaryti?

Prašome peržiūrėti mūsų skundų sąlygas ir tuomet susisiekti su mumis naudojant skundų formą, kuri atsidarys spustelėjus toliau esančią nuorodą.

Padarykite kelias aiškias drabužio nuotraukas, ir keletą nuotraukų tos vietos, kuri yra brokuota. Pasidalinkite šiomis nuotraukomis su mumis dokumentų dalijimosi platformoje, pvz. https://wetransfer.com (el. pašto programos dažniausiai negali apdoroti kelių didelės raiškos nuotraukų, dėl šios priežasties geriau naudotis dokumentų dalijimosi paslauga, iš kurios galima atsisiųsti nuotraukas).

Nurodykite užsakymo, kurio metu buvo pirktas nekokybiškas drabužis, numerį ir pažymėkite, kuris drabužis buvo brokuotas, nes iš nuotraukų ne visada galime nustatyti, kuris iš užsakytų rūbų yra brokuotas.

Nerandate atsakymo į jūsų klausimą?Paspauskite čia, kad susisiektumėte su klientų aptarnavimu!

Kiek laiko trunka pristatymas?

Pristatymo laikas paaiškinamas pristatymo sąlygose. Motley Denim negali nei sutrumpinti, nei prailginti pristatymo laiko. Visi užsakymai supakuojami ir išsiunčiami taip, kaip nurodyta pristatymo sąlygose.

Jeigu pateiksiu užsakymą dabar, ar galėsite jį išsiųsti iš karto, kad rytoj jį gaučiau?

Pristatymo laikas paaiškinamas pristatymo sąlygose. Motley Denim negali nei sutrumpinti, nei prailginti pristatymo laiko. Visi užsakymai supakuojami ir išsiunčiami taip, kaip nurodyta pristatymo sąlygose.

Ar turite fizinę parduotuvę, kurią galiu aplankyti, arba ar galiu atvykti į jūsų sandėlį pasimatuoti drabužių?

Ne, fizinių parduotuvių mes neturime ir klientų į savo prekybos sandėlius nepriimame. Priimame tik užsakymus, pateiktus per šią internetinę parduotuvę.

Ar galiu pateikti įmonės/B2B užsakymą el. paštu?

Ne, užsakymų paštu iš įmonės, verslo, savivaldybės ar kitos organizacijos mes nepriimame. Priimame tik per šią internetinę parduotuvę pateiktus užsakymus, o pirkėjas užsakymą turi pateikti pats.

Ar siūlote apmokėjimą grynaisiais prekės pristatymo metu, išankstinį apmokėjimą į banko sąskaitą ar bet kurį kitą mokėjimo būdą, kuris nenurodytas pirkimo metu?

Ne, siūlome tik tuos mokėjimo būdus, kurie yra nurodyti pirkimo metu. Klientams negalime pasiūlyti kitokio mokėjimo būdo, išskyrus tuos, kurie yra nurodyti.

Bandau atlikti pirkimą su mokėjimo kortele, bet man nesiseka. Ar jūsų sistemoje gali būti įsivėlusi klaida?

Štai dažniausiai pasitaikančios priežastys, dėl kurių jūsų bankas gali atmesti mokėjimą kortele internetu:

- Jūsų kortelė nėra aktyvuota pirkimams internete.

- Savo kortelėje jūs neturite pakankamo likučio ar kredito, kad galėtumėte atlikti pirkimą.

- Jūs turite nustatytą dienos ar mėnesio mokėjimo limitą, kuris bus viršytas, jeigu atliksite šį pirkimą.

- Jūs nesate prisijungęs prie MasterCard Secure Code arba Verified by VISA.

- Per trumpą laiką jūs jau įsigijote keletą pirkinių internetu, o bankas saugo jūsų kortelę vagystės atveju.

Labai mažai tikėtina, kad mūsų mokėjimo sistemoje yra įsivėlusių klaidų. Prašome kreiptis į savo banką, kad jis padėtų jums išsiaiškinti, kodėl jūs negalite atlikti pirkimo.

Ar galiu gauti nuolaidą, nuolaidos kodą ar mažesnę kainą, jei atsiųsčiau jums el. laišką?

Ne, mūsų produktų kainos yra pateiktos internetinėje parduotuvėje, o visi šiuo metu galiojantys pasiūlymai ir akcijos yra matomi mūsų internetinėje parduotuvėje. Mes nesuteikiame nuolaidų jokioms kitoms prekėms, išskyrus tas, kurioms šiuo metu yra taikoma akcija, ir nesuteikiame „didelio užsakymo“ nuolaidos kitoms prekėms, išskyrus tas, kurių kaina už vienetą yra mažesnė, užsakant kelis vienetus.

Turiu tam tikro dydžio marškinėlius/bliuzoną/maršinius/džinsus, tačiau nežinau savo tikslaus dydžio. Kokio dydžio prekes turėčiau užsisakyti iš jūsų parduotuvės?

Yra tik vienas būdas užsisakyti tinkamą dydį. Peržiūrėkite dydžių vadovą, sekite instrukcijas, kaip teisingai išmatuoti ir palyginti pas mus nurodytus dydžius su jūsų namuose turimais drabužiais. Motley Denim klientų aptarnavimo skyriui yra sudėtinga rekomenduoti, kokio dydžio drabužius turėtumėte užsisakyti.

Jūsų parduotuvėje radau prekę, kurios dydis nurodytas kitoks nei mano nešiojamas. Dažniausiai perku X šios firmos dydį, kurį dydį turėčiau pirkti iš jūsų?

Yra tik vienas būdas užsisakyti tinkamą dydį. Peržiūrėkite dydžių vadovą, sekite instrukcijas, kaip teisingai išmatuoti ir palyginti pas mus nurodytus dydžius su jūsų namuose turimais drabužiais. Motley Denim klientų aptarnavimo skyriui yra sudėtinga rekomenduoti, kokio dydžio drabužius turėtumėte užsisakyti.

Mano juosmens/krūtinės/viso kūno išmatavimai tokie, esu tokio ūgio/svorio, ar iš jūsų parduotuvės turėčiau pirkti dydį X ar Y?

Yra tik vienas būdas užsisakyti tinkamą dydį. Peržiūrėkite dydžių vadovą, sekite instrukcijas, kaip teisingai išmatuoti ir palyginti pas mus nurodytus dydžius su jūsų namuose turimais drabužiais. Motley Denim klientų aptarnavimo skyriui yra sudėtinga rekomenduoti, kokio dydžio drabužius turėtumėte užsisakyti.

Ar šios prekės dydžių turite daug, ar mažai?

Audinys/dydis yra tie matmenys, kurie nurodyti dydžių vadove. Yra tik vienas būdas užsisakyti tinkamą dydį. Peržiūrėkite dydžių vadovą, sekite instrukcijas, kaip teisingai išmatuoti ir palyginti pas mus nurodytus dydžius su jūsų namuose turimais drabužiais. Motley Denim klientų aptarnavimo skyriui yra sudėtinga rekomenduoti, kokio dydžio drabužius turėtumėte užsisakyti.

Neradau sau tinkamo dydžio. Kada mano dydis vėl atsiras pardavime?

Prekės, pažymėtos „Ištisus metus“ prierašu (tai nurodyta prekės informacijoje), yra reguliariai papildomos daugeliu dydžių. Neturime jokios išankstinės informacijos, kada tam tikras dydis vėl atsiras pardavime, taip pat negalime rezervuoti drabužio, kurio šiuo metu pardavime nėra, ir negalime tiksliai sužinoti, kada pageidaujamas dydis vėl atsiras pardavime ir tai nurodyti klientui. Prekių, pažymėtų „Sezoninė prekė“ prierašu, dydžiai nebepapildomi.

Aš domiuosi drabužiu X ir noriu pasiteirauti tam tikrų specifinių dalykų, pavyzdžiui, „didelės šlaunys“, „ilgos rankovės“, „vidinės kišenės, „prisegama saga“?

Pateikiame penkis skirtingus informacijos apie mūsų parduodamus drabužius šaltinius:

1. Produkto nuotraukos, kuriose galite matyti vizualią drabužio išvaizdą.

2. Produkto specifikacija, kurios pagalba galite greitai rasti informaciją, tokią kaip prekės ženklas, medžiaga ir spalva.

3. Produkto aprašymas, kuriame galite rasti ilgesnį drabužį apibūdinantį tekstą, jis nėra taikomas visiems mūsų parduodamiems produktams ir dažniausiai rasite prie drabužių, kuriems apibūdinti reikalinga detalesnė informacija, padedanti priimti sprendimą dėl pirkimo.

4. Dydžių vadovas, kuriame rasite kelis skirtingus matavimus visiems galimiems dydžiams.

5. Dydžių pasirinkimo instrumentas, kurio pagalba sužinosite, kuriuos tam tikro drabužio dydžius galite įsigyti.

Dauguma klientų visą jiems reikalingą informaciją randa aukščiau paminėtuose šaltiniuose, prašome pasitikrinti, ar ir Jūs ten nerasite reikalingos informacijos. Jeigu turite konkretų klausimą apie produktą, kurio nerandate aukščiau paminėtuose šaltiniuose, susisiekite su mumis, spustelėdami toliau esančią nuorodą.

Nerandate atsakymo į jūsų klausimą?Paspauskite čia, kad susisiektumėte su klientų aptarnavimu!

Ar drabužis, kurį nusipirkau iš jūsų, susitrauks, kai jį išskalbsiu?

Šis klausimas visuomet yra sudėtingas, ir yra vienas bendras atsakymas, kuris taikomas VISIEMS mūsų parduodamiems drabužiams. Kai kurie gamintojai nurodo galimybę, kad audinys gali susitraukti, kiti — ne. Mes galime pasakyti, kad: 1. VISI drabužiai, kuriuos mes parduodame, buvo iš anksto išskalbti gamybos procese, ir 2. mes niekada nesulaukėme jokių nusiskundimų dėl drabužių susitraukimo.

Nerandu atsakymo į savo klausimą, kaip galiu su jumis susisiekti?

Greičiausias būdas gauti atsakymą į savo klausimą yra pasirinkti tinkamą Temą ir tinkamą Klausimą šiuose meniu. Daugeliu atvejų atsakymą sužinosite iš karto ir nereikės jo laukti iš mūsų aptarnavimo komandos. Jeigu jūsų klausimas neatsakytas nurodytose Temose ir Klausimuose šiuose meniu, geriausia būtų, jeigu pasirinktumėte klausimą, labiausiai tinkantį jūsų klausimui, ir susisiektumėte su mumis užpildant formą, esančią po tuo konkrečiu klausimu. Tuomet mes galėsime jums greičiau atsakyti, kadangi klausimas jau bus priskirtas tinkamai kategorijai, ir mūsų klientų aptarnavimo komanda tai matys.

Prašome atkreipti dėmesį, kad mes neturime klientų aptarnavimo paslaugos telefonu.

Kuo detaliau parašykite savo klausimą, nurodant kiek įmanoma daugiau detalių, tokių kaip užsakymo numeris, sekimo kodas ir panašiai.

 

 

 

Prekė pridėta į Jūsų pirkinių krepšelį

IšsiregistruotiTęsti apsipirkimą
Prekės