Čia galite užsiregistruoti, jeigu norite mums grąžinti kokią nors prekę. Pirmiausiai turite nurodyti užsakymo numerį iš to užsakymo, kurio prekes norite grąžinti, ir įvesti el. pašto adresą, kurį naudojote, pirkdami prekes. Prašome atkreipti dėmesį į tai, kad čia negalite pateikti savo nusiskundimų. Jeigu norite pateikti nusiskundimą, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.
Atkreipkite dėmesį, kad paskutiniame žingsnyje turėsite savarankiškai atsispausdinti grąžinimo siuntimo etiketę. Taigi, savo grąžinimą turite užregistruoti iš įrenginio, prie kurio prijungtas spausdintuvas. Alternatyvus variantas — galite atsisiųsti grąžinimo siuntimo etiketę PDF formatu ir išsiųsti ją el. paštu į kitą įrenginį, prie kurio prijungtas spausdintuvas.
Čia reikia įvesti, kurias prekes norite grąžinti, kiek kiekvienos prekės vienetų norite grąžinti ir kodėl norite juos grąžinti.
Jeigu pageidaujate grąžinti prekę, pažymėkite langelį, esantį kairėje prekės numerio ir pavadinimo pusėje.
Žemiau esančiame sąraše patikrinkite, ar prekės, kurias užregistravote grąžinimui, yra tos pačios, kurias Jūs mums atsiųsite. Taip pat patikrinkite, ar nurodėte teisingą prekių kiekį. Grįžkite vienu žingsniu atgal, jeigu Jums reikia atlikti kokius nors pakeitimus. Jeigu viskas nurodyta teisingai, paspauskite mygtuką „Patvirtinti grąžinimą“.
Prekė Nr. | Prekės pavadinimas | Grąžinamas kiekis | Grąžinimo priežastis |
---|
Dėkojame, kad užregistravote grąžinimą internetu.
Dabar liko tik keli žingsniai. Atsispausdinkite grąžinimo pristatymo formą (grąžinimo pristatymo formą spausdinkite tik tuo atveju, jei vis dar turite kartu su užsakymu gautą kvitą / pranešimą apie grąžinimą). Kartu su grąžinamu drabužiu turi būti pateikta grąžinimo perdavimo forma (gavimo pranešimas / pranešimas apie grąžinimą), kad žinotume, kas grąžina, ir kad ji mus pasiektų kartu su grąžinamu drabužiu. Jei nežinome, kas grąžina prekes, negalime grąžinti pinigų už grąžintus drabužius.
Grąžinimo pristatymo etiketę galite atsispausdinti spustelėję mygtuką "Print Return Shipping Label" (Spausdinti grąžinimo pristatymo etiketę).
Jei užsakymą jums pateikė "Omniva":
Nuneškite grąžinamą siuntą į "Omniva" siuntų automatą. Naudokite iš "Omniva" SMS žinute gautą grąžinimo kodą. DĖMESIO: Grąžinimo kodas yra SMS žinutėje, kurią gavote iš "Omniva", kai siuntinys buvo pristatytas. Užregistravus grąžinimą, "Omniva" nesiųs naujos SMS žinutės.
Jei užsakymą jums pristatė DPD:
Paspaudę mygtuką "Spausdinti siuntos adreso kortelę", būsite nukreipti į DPD formą, kurioje įvesite savo duomenis ir sugeneruosite grąžinimui reikalingą PIN kodą.
Prieš uždarydami šį langą įsitikinkite, kad atsispausdinote grąžinimo etiketę ir adreso kortelę. Uždarius šį langą, į šį ekraną grįžti neįmanoma.